A SMJENA

26.5.2025 – 30.5.2025.

B SMJENA

2.6. – 6.6.2025.

OBAVIJEST O POVRATKU UDŽBENIKA ŠK.G. 2024./2025:

Učenici razredne nastave od 1. do 4. razreda vraćaju samo udžbenike iz Vjeronauka.

Učenici predmetne nastave od 5. do 8. razreda vraćaju udžbenike iz Hrvatskog jezika, Matematike, Prirode, Povijesti, Geografije, Likovne kulture, Tehničke kulture, Informatike i Vjeronauka.

Učenici  sedmog i osmog razreda vraćaju još udžbenike iz Biologije, Kemije i Fizike.

Učenici  osmog razreda uz sve udžbenike vraćaju i tablete sa svom opremom i geografske atlase dobivene s udžbenicima u 5. razredu. 

Molimo da svi udžbenici budu uredno vraćeni i ukoliko imaju ispisanih dijelovi da ih učenici obrišu.

 

Unaprijed zahvaljujemo

OBRAZAC ZA ISPIS UČENIKA IZ IZBORNIH PREDMETA

Ovdje možete preuzeti obrazac za ispis Vašeg djeteta
s izbornog predmeta.
Obrazac trebate preuzeti, ispuniti i predati razrednicima
najkasnije do  30. lipnja 2025. za sljedeću školsku godinu.

ISPIS_IZ_IZBORNOG_PREDMETA-OBRAZAC

INFORMACIJE/INDIVIDUALNI RAZGOVORI

Poštovani roditelji,

Prema Pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, čl. 14, st.7:
„U posljednja dva tjedna prije završetka nastavne godine ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori.“
Sukladno navedenome, posljednji dan za informacije je 29. svibnja 2025. (četvrtak).
Nakon 29. svibnja 2025. učitelji i stručni suradnici, sukladno Pravilniku, nisu dužni pružati informacije.
Zahvaljujemo na razumijevanju!

DAN ŠKOLE I SVEČANA PRIREDBA

USKRŠNJI SAJAM

FAŠNIK U NAŠOJ ŠKOLI

I ove godine u našoj smo školi obilježili Fašnik zahvaljujući našim učenicima i njihovim kreativnim i šarolikim maskama. “Stiglo vrijeme karnevala, Vrijeme plesa, Vrijeme šala, Za sve maske divni...

2. dio zimskih praznika

OBRTNIČKI SAJAM

Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2025./2026.

Obavijest upisi Ispostava Zaprešić

Raspored upisi Ispostava Zaprešić

 

Obavijest za roditelje budućih učenika 1. razreda!

Upisi učenika u prvi razred, kao i prošle godine , odvijat će se elektronskim putem , preko e-građani usluge.

Datumi koji su važni za upis su:

  • predaja zahtjeva za redovni upis za djecu s teškoćama – od 1.2. do 15.4.
  • predaja zahtjeva za redovni upis – od 15.2. do 15.3.
  • predaja zahtjeva za prijevremeni upis – od 15.2. do 31.3.
  • predaja zahtjeva za privremeno oslobađanje od upisa – od 15.2. do 31.3.

Ukoliko netko nije u mogućnosti unijeti upis djeteta preko e-građani usluge , slobodno kontaktira školu na broj telefona 01/3394 940 oko dogovora termina kada će doći u školu i preko administratora odraditi upis djeteta.

U mjesecu veljači ili ožujku održati će se i roditeljski sastanak za roditelje budućih učenika prvog razreda. Obavijest o tome staviti ćemo na ovo web mjesto.

Zahvaljujemo na suradnji.

Uprava škole

 

O B A V I J E S T

Sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama ističemo nekoliko najbitnijih dijelova:

1. Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnateljica.

2. Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove. Tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove.

3. Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu. 

4. Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova.

5. Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

6. Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

7. U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.
8. Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove. 

9. Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
• učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
• drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).
Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave. Predmeti pogodni za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o
njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručne službe, roditelji i policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.
Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

10. Škola će sastaviti popis svih relevantnih hitnih brojeva (policija, hitna pomoć, vatrogasci) i postaviti ga na vidljivo mjesto. 

Molimo sve posjetitelje škole da se pridržavaju navedenih uputa.

U prilogu se nalaze svi materijali koje je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih uputilo svim školama u Hrvatskoj. 

Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Opće preporuke o pocetku nastave-07-01-2025-KRIN tim

 

Poveznice za učenike

Skip to content