Školska sportska dvorana osnovne škole Luka

Izgradnja školske sportske dvorane Osnovne škole Luka (prva faze projekta rekonstrukcije i dogradnje zgrade Osnovne škole Luka)  započela je 26. listopada 2011. godine. Do ljeta 2012. godine izvođač radova „Tempoinženjering d.o.o. stavlja zgradu dvorane pod krov i raskida ugovor sa naručiteljima. U studenom 2013. godine Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije ponovno raspisuje postupak javne nabave za nastavak gradnje sportske dvorane. Izabran je novi izvođač- „Kulić invest d.o.o.“ iz Vinkovaca. Nastavak radova na izgradnji dvorane počinje 19. ožujka 2014. godine.  Izgradnja je završena 10. studenog 2014. godine. Tehnički pregled obavljen je 25. studenoga 2014. godine, a uporabna dozvola dobivena je 18. 12. 2014. godine.

Novoizgrađena sportska dvorana ukupne je  površine 680 m2. Sastoji se od sportskog borilišta površine 405m2, dvije garderobe sa pripadajućim sanitarnim prostorijama (tuševi i WC-i),  kotlovnice, prostorije za kondicioniranje zraka, spremišta za nastavna sredstva i pomagala, dva WC-a i sanitarnog čvora za invalide.

Realizaciju projekta financirali su : Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Zagrebačka županija i Općina Luka.

Od drugog polugodišta učenici će nastavu tjelesne i zdravstvene kulture realizirati u novoj sportskoj dvorani. Dvorana će pružati djeci i mještanima Luke mogućnost bavljenja različitim sportovima u slobodno vrijeme.

JAVNI POZIV ZA ODGOVORNU OSOBU ZA POSLOVE DEŽURSTVA U ŠKOLSKOJ SPORTSKOJ DVORANI OŠ LUKA
REPUBLIKA HRVATSKA

ZAGREBAČKA ŽUPANIJA

OSNOVNA ŠKOLA LUKA

Luka, Trg sv. Roka 3

KLASA: 602-02/14-01/87

URBROJ: 238/18-121-14-87

Luka, 30. prosinca 2014. godine

 

Na temelju Pravilnika o korištenju školske sportske dvorane Osnovne škole Luka od 22. prosinca 2014. godine i Odluke ostvarivanju i korištenju vlastitih prihoda škola (Glasnik Zagrebačke županije od 17.prosinca 2013.godine, broj 33-II/13) moguće je u izvannastavno vrijeme dati dvoranu na korištenje, odnosno u zakup fizičkim i pravnim osobama u svrhu bavljenja rekreacijom i dvoranskim sportovima kao što su košarka, rukomet, odbojka, mali nogomet, stolni tenis, taekwondo i slično.

            Slijedom navedenoga

OSNOVNA ŠKOLA LUKA
objavljuje
JAVNI POZIV
za 
odgovornu osobu za poslove dežurstva u školskoj sportskoj dvorani Osnovne škole Luka

I. Na temelju članka 91. Statuta Osnovne škole Luka i članka 2. i 5. Pravilnika o korištenju školske sportske dvorane ravnateljica Škole upućuje javni poziv za odgovornu osobu za poslove dežurstva u školskoj sportskoj dvorani Osnovne škole Luka.

II. Zadaća je odgovorne osobe za poslove dežurstva u dvorani da vodi evidenciju i nadzor nad ponašanjem korisnika dvorane i održava red i čistoću dvorane i pomoćnih prostorija, a u skladu s Kućnim redom dvorane, Pravilnikom o korištenju školske sportske dvorane i Pravilnikom o sistematizaciji radnih mjesta u OŠ Luka.

III. Naknada odgovornoj osobi biti će isplaćena na temelju ugovora o djelu, a u skladu s člankom 17. Pravilnika o korištenju školske sportske dvorane OŠ Luka.

IV. Prijave kandidata zajedno sa  životopisom molimo dostaviti osobno do 20. siječnja 2015. godine u Upravu Osnovne škole Luka.

Ravnateljica Škole:

mr. Jasminka Ferek

Priloženi dokumenti:

Pravilnik OŠ LUKA o korištenju školske sportske dvorane

Kućni red dvorane OŠ Luka -2014.-2015.

Skip to content