preskoči na sadržaj

Osnovna škola Luka

 > Natječaji  > Aktualni
Aktualni

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14 i 7/17 ) i sukladno uvjetima projekta Prsten potpore u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava UP.03.2.1.03 "Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III" koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa "Učinkoviti ljudski potencijali" 2014-2020, Osnovna škola Luka objavljuje

 

 

NATJEČAJ

za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi

 

 

CILJ PROJEKTA

Projektom je predviđen odabir, edukacija i zapošljavanje osoba na poslovima pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju radi postizanja boljih obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja učenika.

 

POMOĆNICI U NASTAVI

Broj traženih osoba:     

1 pomoćnika u nastavi nepuno radno vrijeme 20 sati tjedno

1 pomoćnika u nastavi nepuno radno vrijeme 30 sati tjedno

                                              

Mjesto rada: Osnovna škola Luka, Trg sv. Roka 3, 10296 Luka

Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za nastavnu godinu 2018/2019

Prijevoz: u cijelosti  

 

POSEBNI UVJETI

  • minimalno srednjoškolsko obrazovanje
  • protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

 

Osim navedenih posebnih uvjeta kandidati moraju ispunjavati i slijedeće opće uvjete:

  • punoljetnost
  • hrvatsko državljanstvo
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima

 

Na natječaj se mogu ravnopravno javiti kandidati oba spola.

 

OPIS POSLOVA

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.

 

Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

 

DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE

Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

 

POŽELJNO

Osnovna razina znanja stranog jezika (engleski jezik, njemački jezik); iskustvo u neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju; iskustvo u volontiranju.

 

PRIJAVA NA NATJEČAJ

Uz prijavu na natječaj kandidati trebaju priložiti:

  1. životopis (vlastoručno potpisan, s navedenim podacima o volontiranju - naziv institucije / udruge / tvrtke gdje je ostvareno volontiranje, iskustvu u radu s djecom i znanju stranog jezika)
  2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika važeće osobne iskaznice ili preslika domovnice)
  3. dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika svjedodžbe/diplome ili potvrda o stečenoj stručnoj spremi)
  4. dokaz da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (preslika, ne starija od 6 mjeseci)

 

U prijavi obavezno navesti adresu stanovanja, kontakt broj mobitela i elektronsku poštu (e-mail).

 

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
 
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti temeljem Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17) dužni su dostaviti sve dokaze iz članka 103. citiranog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/.

 

Osobni podaci kandidata prikupljaju se radi provedbe natječajnog postupka za zapošljavanje pomoćnika u nastavi i neće se koristiti u druge svrhe.

 

Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja provest će se prethodna provjera sposobnosti putem intervjua. Informacija o mjestu i vremenu održavanja prethodne provjere sposobnosti objavit će se na Internet stranici škole i Internet stranici projekta Prsten potpore: http://pomocnici.zagrebacka-zupanija.hr/index.html . Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri sposobnosti, smatra se da je povukao prijavu na natječaj.

 

Izabrani kandidat/inja dužni su proći program uvođenja u rad u vidu osposobljavanja koji će biti organiziran kroz 20 sati i to prije početka rada.

 

Izabrani/a kandidat/inja bit će upućen/a na liječnički pregled u ustanovu medicine rada u svrhu dobivanja svjedodžbe o zdravstvenoj sposobnosti i sanitarne knjižice.

 

S kandidatom/injom za pomoćnika u nastavi, obrazovna ustanova – osnovna/srednja škola sklopit će pisani ugovor o radu u kojem će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.

 

Rok prijave je osam (8) dana od dana objave natječaja 1. kolovoza 2018. godine.

 

Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavljaju se na adresu škole: Osnovna škola Luka, Trg sv. Roka 3, 10296 Luka, s naznakom "NE OTVARAJ – NATJEČAJ ZA POMOĆNIKE U NASTAVI".

 

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

 

Za sve informacije možete se obratiti na brojeve  01 3394 928, 01 3394 940.

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.


Upisi u 1. razred

Poštovani roditelji,

upis u prvi razred Osnovne škole Luka održat će se 7. lipnja od 8:00 do 11:00 sati u prostorijama Škole.

Potrebno je ponijeti sljedeću dokumentaciju:

1. izvod iz matične knjige rođenih

2. domovnicu

3. ispravu o prebivalištu ili boravištu roditelja odnosno skrbnika

4. OIB

5. MBG.

 

 

Poštovani roditelji,

raspored utvrđivanja psihofizičkog stanja djece dorasle za upis u prvi razred osnovnih škola ispostave Zaprešić za školsku godinu 2018./2019. nalazi se u privitku.

Izaberi srednju školu

Upisi u srednju školu

 

Upisi u srednju školu

 

ODLUKA O UPISU U 1. RAZRED SREDNJE ŠKOLE

Odluka o upisu u 1. razred srednje škole nalazi se u privitku.

 

OBAVIJEST - WEBINAR

Webinar na temu provedbe ovogodišnji elektroničkih prijava i upisa učenika u I. razred srednje škole održat će se u četvrtak, 24. svibnja 2018., od 13:00 do 14:30 sati. Informacije o webinaru za učenike nalaze se na javnom dijelu sučenja www.upisi.hr i vidljive su svim učenicima.

 

OBAVIJEST ZA OSMI RAZRED

Gradski ured za obrazovanje i ove godine organizira tradicionalnu manifestaciju pod nazivom “Dojdi osmaš, Zagreb, te zove!” koja će se održati u petak, 11. svibnja 2018. godine na Trgu Nikole Šubića Zrinskog (Park Zrinjevac) u vremenu od 10,00 do 16.00 sat.

Cilj ove manifestacije jest predstavljanje obrazovnih programa srednjih škola u Gradu Zagrebu učenicima završnih razreda osnovnih škola i njihovim roditeljima kako bi im se olakšalo donošenje odluke o izboru odgovarajuće škole i nastavku obrazovanja.

 

Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole dostupan je ovdje.

Pravilnik o izmjenama i dopunama dostupan je ovdje.

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2017./2018. dostupna je ovdje.

Sve informacije o postupku prijava i upisa u srednju školu za školsku godinu 2017./2018. dostupne su u publikacijama prema tipu učenika: 

  • Redovni učenici 
  • Učenici s teškoćama u razvoju
  • Umjetnički programi i odjeli za sportaše
  • Primjeri bodovanja 
e-Dnevnik

Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Office 365

Office 365 je besplatan za sve učenike i nastavnike

Office 365

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Anketa
Koji od navedenih događaja vas najviše veseli?





Posjetite

 

        

      

Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Osnovna škola Luka / Trg Sv. Roka 3, HR-10296 Luka / os-luka.skole.hr / ured@os-luka.skole.hr
preskoči na navigaciju